گفتگو با دکتر سحر رضایی سرپرست هیات قایقرانی استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی دکتر سحر رضایی سرپرست هیات قایقرانی استان هرمزگان ضمن تشکر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی،مهندس دوستی استاندار هرمزگان،دکتر خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی،اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: طی هفته گذشته و در حاشیه تقدیر از قهرمانان آسیایی هرمزگان شاهد پیگیری استاندار محترم،نمایندگان مردم و مسولین سازمان فرهنگی،اجتماعی ورزشی شهرداری در راستای تجهیز پیست قایقرانی بندرعباس بوده ایم.

وی افزود ورزش قایقرانی در استان هرمزگان با کمترین امکانات،مدال آورترین ورزش استان است و جا دارد از تلاش و کوشش مربیان و ورزشکاران در رشته های مختلف تشکر کنیم.

رضایی در ادامه گفت: با توجه به پتانسیل بالای استان جهت کشف استعداد و معرفی به جامعه ورزش کشور طی جلسات متعدد به اتفاق مسولین و بازدید از شرایط نابسامان پیست موجود قول مساعد گرفتیم در جهت بهبود شرایط اقدامات لازم به عمل آید.

دکتر رضایی بیان داشت: با حمایت های استاندار محترم حصار کشی،روشنایی و تجهیزات بهداشتی و رفاهی هر چه سریعتر انجام خواهد شد تا مربیان،ورزشکاران و خانواده ها در کمال آرامش و بدون مشکل بتوانند به فعالیت خود بپردازند و شاهد پیشرفت چشمگیر خانواده قایقرانی باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1270

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: