جلسه شورای سیاستگذاری ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان بندر لنگه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان جلسه شورای سیاستگذاری ورزش شهرستان و ستاد ساماندهی امور جوانان بندرلنگه با حضور دکتر مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان،مراد زاده فرماندار بندر لنگه،صابری معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری،حسن بیگی بخشدار بخش مرکزی،اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان،روسا و نایب روسای بانوان شهرستان بندرلنگه برگزار شد.

خادمی نسب در این جلسه اظهار داشت در حال حاضر زیر سازی چمن مصنوعی ۱۴۰ روستا در سطح استان انجام شده است و به زودی عملیات نصب چمن مصنوعی آن نیز انجام خواهد شد.

وی افزود مجموعه ورزش و جوانان جهت توسعه ورزش به همکاری و تعامل تمام دستگاههای استان نیاز دارد.

متولی ورزش و جوانان استان در ادامه بیان داشت جوانان و ورزشکاران روستاها و محلات در سراسر استان خواستار ایجاد اماکن و فضاهایی برای ورزش هستند که انشالله با همکاری مسولین این مهم انجام خواهد شد.

خادمی خاطر نشان کرد مجموع اعتبارات شهرستان بندرلنگه در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ میلیارد است که با همکاری مهندس دوستی استاندار هرمزگان و دکتر جباری نماینده مردم غرب استان ۱۰ زمین چمن مصنوعی نصب خواهد شد.

فرماندار بندر لنگه نیز در این نشست گفت پروژه دهکده ورزش های آبی و ساحلی با اختصاص اعتبار ۲ میلیاردی جانمایی شده است و در دست اقدام است که شروع این پروژه بعد از واگذاری زمین به اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1192

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: