آیین استقبال از ملی پوش قایقران هرمزگانی در فرودگاه بین المللی بندرعباس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، پس از کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره توسط هدیه کاظمی درمسابقات قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا در بازگشت با استقبال گرم مردم و مسولان وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شد.

هدیه کاظمی در فرودگاه بین المللی بندرعباس مورد استقبال مظفر مهری خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان، نرگس منتظری تختی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان ، شیبانی و مرادی معاونان اداره کل ، رضایی سرپرست هیات قایقرانی و پاسلار نایب رییس هیات قایقرانی و شماری از ورزشکاران این رشته قرارگرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در آیین استقبال در فرودگاه بین المللی بندرعباس گفت هدیه کاظمی با کسب این موفقیت دل مردم ایران واستان هرمزگان را در نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ شاد کرد.

خادمی نسب ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به جامعه ورزش و جوانان استان اظهار داشت همه مجموعه استان و کشور در کسب موفقیت هدیه کاظمی سهیم بوده اند به ویژه خانواده این قهرمان که ازاین بانوی شجاع و با غیرت حمایت کردند و سختی های این ورزش را به جان خریدند.

وی در ادامه گفت به منظور آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان هرمزگانی که به مسابقات بین المللی و بازی های آسیایی اعزام می شوند کمیته ای در اداره کل ورزش وجوانان تشکیل شده تا نیازها و خواسته های این ورزشکاران مورد بررسی قرار گیرد.

هدیه کاظمی درحاشیه این مراسم گفت کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برای شروع مسیر موفقیت برای بازی های آسیایی چین و المپیک پاریس است.

وی افزود موفقیت تیم ملی قایقرانی آب های آرام در پاتایا تایلند نشانه پیشرفت تیم ملی است.

کاظمی در رابطه با حضور مربی برزیلی در تیم ملی گفت حضور پدروسنا تلاش برای عرض اندام کشورمان در سطح جهان است و از روزی که این مربی برزیلی به ایران آمده به دنبال اصلاح تکنیک قایقرانان ملی پوش است که کار آسانی نیست.

گفتنی است هدیه کاظمی در رقابت های قهرمانی قایقرانی آب های آرام آسیا در تایلند موفق شد یک مدال طلا و یک نقره در ماده ۵۰۰ متر کایاک یک نفره و دو نفره و یک مدال طلا و نقره در ماده ۲۰۰ متر کایاک یک نفره و دو نفره کسب کند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1135

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: