آشنایی کودکان با ورزش پتانک در بوستان غدیر بندرعباس

سرپرست انجمن بولس و پتانک هرمزگان در گفتگو با هرمزگان ورزشی از آشنایی کودکان با ورزش پتانک در بوستان غدیر بندرعباس خبر داد.

عماد کریمی حاجی خادمی گفت: پیشرفت و جهت دهی خلاقیت در کودکان به دلیل قرار گیری در سن رشد از اهمیت بالای بر خوردار است و از آنجایی کودکان آینده سازان کشور عزیزمان هستند، قرار گرفتن آنان در محیط های ورزشی در بروز خلاقیت و کشف استعداد آنها اهمیت بسزایی دارد.

وی در ادامه افزود: پتانک یک رشته ورزشی جذاب و مفرح، تمرکزی و مهارتی است که در دو بخش قهرمانی و همگانی در دنیا فعالیت می کند،از این رو با برگزاری اردو ها و برنامه اجرایی مشترک سعی می کنیم در شناخت و تشخیص استعداد کودکان در هرمزگان اقدامات موثری را به عمل آوریم.

کریمی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه بعد قهرمانی، از تمام ظرفیت های موجود در رسیدن به اهداف خرد و کلان انجمن استفاده خواهیم کرد و در اولین گام با تعامل با باشگاه I_SPORT از موسسه دانش بنیان نوآوران ورزش کودک اسطوره (مختص کودکان ۳ تا ۱۳ ساله) برنامه ریزی کردیم که در قالب اردو ورزشی نسبت به معرفی ورزش پتانک به کودکان و خانواده های آنان اقدام گردد و با بهره‌گیری از تاثیرات مثبت محیط طبیعی استعداد کودکان تشخیص و پرورش داده شود.

خبرنگار: فرزان قاراگزلیان

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=11292

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: