خادمی نسب با فرماندار رودان دیدار کرد

به زودی عملیات اجرایی پیست تارتان رودان آغاز خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزگان ورزشی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، خادمی نسب سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در دیدار با عبدالرضا سالاری فرماندار رودان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان با بیان اینکه برای پیست تارتان شهرستان رودان ۶ میلیارد اعتبار مصوب اختصاص یافته است اظهارداشت تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه بر تکمیل زیر ساخت های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام های بلندتری بر داریم و در مدت زمان کوتاهی خدمات خوب و ارزشمندی را برای جامعه ورزش و جوانان استان انجام دهیم.

وی در ادامه با بیان این که تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در اولویت می باشد اظهارکرد سعی داریم چمن مصنوعی بخش بیکاه تعویض وچمن استادیوم شهید چمران رودان را بازسازی نماییم.

فرماندار رودان در ادامه این نشست با اشاره به مطالبات متعددی در حوزه ورزش شهرستان گفت مقام معظم رهبری همواره بر امید آفرینی در جامعه تاکید دارند و در همین راستا باید با ایجاد زیر ساخت های مناسب زمینه پیشرفت جوانان با استعداد رودان را در رشته های مختلف ورزشی فراهم کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین اهتمام جدی دارد و در این زمینه از هیچ حمایتی کوتاهی نخواهد کرد اظهار داشت با انتخاب دکتر خادمی نسب در راس اداره کل ورزش و جوانان امیدوارم مشکلات و موانع ورزش در استان مرتفع گردد.

فرماندار رودان با اشاره به حضور دو تیم فوتبال این شهرستان در لیگ های کشوری و همچنین حضور تیم فوتسال بانوان رودان در لیگ برتر کشور و حضور مستمر ورزشکاران رودانی در رشته های رزمی، دو و میدانی و وزنه برداری در میادین کشوری و بین المللی خواستار توجه ویژه به ورزش این شهرستان در حوزه های مختلف شد.

وی در ادامه بر لزوم اتمام به موقع پروژه چمن طبیعی رودان تاکید کرد و گفت باید مطالبه به حق ورزشکاران رودانی در این زمینه رفع شود و مشکلات زیر ساخت های ورزشی در بخش های تابعه هم مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار رودان در ادامه گفت پرداختن به جوانان و نخبه های شهرستان دیگر اولویتی است که می توان در این زمینه برنامه ریزی های لازم را به عمل آورد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://hormozganvarzeshi.ir/?p=1115

کامبیز حسین پور

کامبیز حسین پور

من از سال 1370 در مطبوعات استان هرمزگان در حال فعالیت هستم.

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: